2024-06-25 05:00Press release

Budbeen kotiinkuljetukset nyt saatavilla yli puolelle Suomen väestöstä

Picture of a Budbee driver holding a parcel with a Budbee green vehicle in the background

Budbee, osa Instabee Groupia, jatkaa kasvuaan Suomen markkinoilla. Kesäkuun puolivälistä lähtien noin 100 000 uutta kuluttajaa voi nauttia Budbeen kotiinkuljetuksista, mikä tarkoittaa, että yli puolet (52 %) Suomen väestöstä voi hyödyntää Budbeen kotiinkuljetuspalvelua.

Budbee lanseerattiin Suomessa vuonna 2018, ja siitä lähtien suomalaiset kuluttajat ovat ihastuneet Budbeen kotiinkuljetuksiin markkinalla, jossa pakettiautomaattitoimitukset ovat olleet standardi. Budbee tarjoaa sekä kotiin- että pakettiautomaattitoimituksia, joita kuluttajat arvostavat niiden joustavuuden ja mukavuuden ansiosta. Tämä on mahdollistanut Budbeen toiminnan laajentamisen ja markkinaosuuden kasvattamisen.

Tämän vuoden maaliskuussa Budbee ilmoitti laajentavansa palveluitaan kahteen uuteen kaupunkiin: Poriin ja Raumalle, mikä mahdollisti yli 120 000 uudelle kuluttajalle Budbeen palveluiden käytön. Nyt, vain muutamaa kuukautta myöhemmin, noin 100 000 uutta kuluttajaa saa mahdollisuuden käyttää Budbeen kotiinkuljetuksia, kun yritys jatkaa palvelualueidensa laajentamista paikkakunnilla kuten Kirkkonummi, Nurmijärvi, Sipoo ja Nastola.

Olemme innoissamme voidessamme tarjota palveluitamme yhä laajemmalle yleisölle Suomessa, tavoittaen nyt yli puolet Suomen väestöstä kotiinkuljetuksillamme. Kuluttajien arvostelut osoittavat jatkuvasti korkeaa asiakastyytyväisyyttä, mikä korostaa sitoutumistamme ylittää heidän odotuksensa sanoo Olli Immonen, Instabeen Suomen maajohtaja.

Uudet laajennukset alueilla otettiin käyttöön 19. kesäkuuta ja toimitukset tehdään uusiutuvalla dieselillä (HVO100) ja sähköllä.

Topics: Finland

Instabee was founded in 2022 after combining Budbee and Instabox - two leading last-mile delivery companies. Instabee is present in six countries, with three consumer-facing brands: Budbee, Instabox and Porterbuddy, serving thousands of online merchants, including ASOS, Zalando, Inditex and H&M and is on track to become the most admired European e-commerce enabler. Since the start, Instabee has focused on consumer-centric and sustainable solutions, offering deliveries to boxes and homes using muscle power, electricity, renewable diesel and biofuels. Through bespoke technical solutions, Instabee can guarantee optimal fill rates and routing, minimising any unnecessary transports. Instabee is backed by Kinnevik, Creades and EQT, among others.